Nog geen bevestiging ontvangen van bestelling

• 10 november 2012
  • 7 reacties
  • 1823 keer bekeken

Badge
Ik heb net, een uur geleden, een bestelling geplaats voor een Samsung Galaxy S2 met abonnement.
Er stond dat ik over enkele minuten een email zal krijgen. Ten eerste dat is dus niet zo.
Daarna moest je verdere stappen ondernemen i.v.m het nummer behouden, correct ingevuld en vervolgens een wit beeld en geen verdere actie. Ik weet niet of dit hoort?!

Heb ik ergens perongelijk een foutje gemaakt?
Naar mijn idee is dit het aderes waar het bericht naar moet komen: speters@live.nl

Of moet ik gewoon langer wachten??!

Hoop op snel antwoord
Alvast bedankt

Vriendelijke groet,
Stephanie Peters

7 reacties

Badge
Beste Stephanie,

Heeft u al gekeken in uw spamfolder?
Het zou best wel eens kunnen zijn dat de e-mail daar in zit.

Is dit niet het geval en heeft u maandag nog steeds niks ontvangen belt u dan even naar de klantenservice aangezien dat sneller werkt dan hier op het forum om te kijken of alles in orde is, en die kunnen ook eventueel een nieuwe email naar u op sturen.

Ik hoop dat dit voldoende is voor u

Met vriendelijke groet,

Jordy
Badge
En van dat witte scherm na het invoeren van de gegevens voor nummerbehoud?
Hoort dat zo?
Badge
Ik heb trouwens niet in mijn postvak ongewenst staan.
hahaha wees blij dat je bestelling mislukt  is.anders krijg je later echt spijt dat je een contract heb bij telfort.
Badge
Beste Harmvanengeland,

Dan is er denk ik ergens een fout ontstaan.
Omdat het nu weekend is kunt u helaas niet veel doen.
Maandag kunt u het beste direct contact opnemen met telfort en dit met hun bespreken.
Dat er een wit scherm is kan best bij die fout horen het beste is om dat na te vragen bij de helpdesk.

nooit meer telfort:

Wilt u aub alleen reageren op topics indien ze ook wat toevoegen aan de betreffende topic!
Dit is niet iets wat bij ELKE topic hoeft,

Met vriendelijke groet,
Jordy
Badge
Hoi Harm, zoiets heb ik ook meegemaakt en daarom zit ik al zes weken zonder telefoon..

Jordy: de opmerking van nooit meer telfort snijdt zeker hout. Het geeft inzicht in hoe ontevreden mensen zijn over telfort.
Reputatie 3
Badge +1
@HarmvanEngeland,

Ik kan me voorstellen dat er verwarring is ontstaan. Heb je inmiddels een bevestigingsmail ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan zoek ik dit graag verder voor je uit. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer