beantwoord

Nog geen bevestiging nummerbehoud

• 2 mei 2017
  • 10 reacties
  • 434 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb voor mijn vrouw een nieuw Telfort mobiel abonnement afgesloten. Op 22 april heb ik ook aangegeven dat het abonnement in moet gaan bij het afronden van het nummerbehoud en heb daarvoor dus de aanvraag ingediend. Er is echter nog steeds geen bevestiging dat dit goedgekeurd is. Naar mijn weten komt die bevestiging vrij snel. Zij is abonnement vrij. De bedoeling was dat het nummer zo snel mogelijk wordt omgezet met inachtneming van de maand opzegtermijn uiteraard.
BTW, de simkaart is reeds geactiveerd etc.

icon

Beste antwoord door Stephen 4 mei 2017, 15:30

Hallo Pedro, wat vreemd dat je de bevestiging niet hebt ontvangen. De aanvraag is goedgekeurd en in behandeling. Wanneer je inlogt op Mijn Telfort dan kun je de status ook bekijken bij Nummerbehoud. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pedro, wat vreemd dat je de bevestiging niet hebt ontvangen. De aanvraag is goedgekeurd en in behandeling. Wanneer je inlogt op Mijn Telfort dan kun je de status ook bekijken bij Nummerbehoud. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Er staat dat de aanvraag wordt verwerkt maar bij Simyo is er volgens de gegevens nog niets ontvangen en we zijn nu 9 werkdagen verder, is de opzegging door Telfort bij Simyo al gedaan?
Bestelnummer mag ik schijnbaar niet plaatsen
Reputatie 8
Badge +15
Bestelnummer mag ik schijnbaar niet plaatsenHet is nooit verstandig om persoonlijke info etc. te plaatsen op een openbaar forum. Indien nodig zullen de moderators daar om vragen.

Er staat dat de aanvraag wordt verwerkt maar bij Simyo is er volgens de gegevens nog niets ontvangen en we zijn nu 9 werkdagen verder, is de opzegging door Telfort bij Simyo al gedaan?
Zie het antwoord van Stephen. Er is een goedkeuring op de aanvraag nummerbehoud. Die goedgekeurde datum nummerbehoud is tevens de einddatum bij de huidige provider.
De goedkeuring kreeg ik zojuist pas binnen om 12.00 uur
De goedkeuring kwam dus na de post van Stephen en gaat ook pas in op 4 juni en dus niet op 22 mei zoals de bedoeling was en staat pas vandaag in MIjn Telfort

Reputatie 8
Badge +16
Beste Pedro, wat fijn dat je de goedkeuring hebt ontvangen. Helaas kan ik wensdatum niet wijzigen naar 22 mei 2017. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik neem aan dat er voor dit abonnement niet automatisch weer een factuur per post à € 2,55 komt en dat de aansluitkosten niet eerst weer in rekening gebracht worden? Misschien dat daar even naar gekeken kan worden want dat scheelt weer achteraf corrigeren.
Of zijn die problemen nu wel opgelost 😃
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb gekeken in het systeem. Ik zie geen factuur met aansluitkosten staan en ook geen papieren factuur geactiveerd. 😃
Dank je Stephen, het lijkt er dus op dat in het bestelproces toch verbeteringen zijn aangebracht sinds de laatste keer ik een mobiel abonnement afsloot :8
Reputatie 8
Badge +16
Ongetwijfeld! We zijn constant bezig om onze processen te verbeteren en klantvriendelijker te maken. 😃

Reageer