beantwoord

Nieuwe telefoon inwisselen voor een ander

• 19 juli 2018
  • 2 reacties
  • 449 keer bekeken

Hoi,
Ik heb precies 3 week geleden een nieuwe iPhone met abonnement gekocht bij een Telfortwinkel. Ik heb hem nog niet in gebruik en wil hem graag inruilen voor een ander, nieuwer model van iPhone. Kan dit nog?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 juli 2018, 11:46

Hallo IsisNova, dat is een goede vraag. Bij het afsluiten van een abonnement gelden 14 kalenderdagen wettelijke bedenktijd, binnen die periode kan het abonnement teruggedraaid worden. Omdat toestellen een onderdeel zijn van het abonnement kan dat niet los aangepast worden, daarvoor moet het gehele abonnement dan opnieuw aangevraagd worden. Als je het precies 3 weken (en 2 dagen) geleden hebt aangevraagd zit je daar net buiten, maar je kunt via de opties op deze pagina contact opnemen met de afdeling die over de contracten gaat. Zij kunnen daar een definitief antwoord op geven.
Bekijk reactie

2 reacties

Volgens mij is de termijn 14 dagen.
Maar dan loop je toch met bon en toestel bij de winkel langs. Daar heb je de grootste kans dat ze wat voor je kunnen doen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo IsisNova, dat is een goede vraag. Bij het afsluiten van een abonnement gelden 14 kalenderdagen wettelijke bedenktijd, binnen die periode kan het abonnement teruggedraaid worden. Omdat toestellen een onderdeel zijn van het abonnement kan dat niet los aangepast worden, daarvoor moet het gehele abonnement dan opnieuw aangevraagd worden. Als je het precies 3 weken (en 2 dagen) geleden hebt aangevraagd zit je daar net buiten, maar je kunt via de opties op deze pagina contact opnemen met de afdeling die over de contracten gaat. Zij kunnen daar een definitief antwoord op geven.

Reageer