beantwoord

Nieuwe telefoon heel veel problemen

• 10 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Goedenmorgen allemaal.

Ik heb gister eind van de middag mijn nieuwe samsung s7 binnen gekregen.
Deze opgestart zoals de bedoeling is.
Maar vanaf gisteravond flinke problemen zoals:

* Telefoon slaat continu vast
* speelt geen muziek af en ziet zelfs geen muziek op mijn telefoon staan.
* opnieuw opstarten duurt een kwartier, mits hij niet vast slaat tijdens het opstarten.
(Als dit gebeurd moet ik hem een reboot geven) de lampjes blijven branden van mijn knopjes en het alarm knopje als hij vast slaat.
* geeft ook met regelmaat aan dat menig programma nier reageert zoals:

Touchwiz reageert niet
Media player reageert niet.

Vanacht de telefoon opzij gelegt en gehoopt dat de problemen weg zouden zijn.

Niets is meer waar.
Gelijk vanmorgen alweer vastgeslagen bij het opnieuw opstarten.
En muziek afspelen lukte ook niet.
Het rare is dat hij het ene moment het wrl doet en het andere moment kan ik echt niks met mijn telefoon.

Nu staat er in mijn contract dat als er iets is met je nieuwe telefoon dat je binnen 3 dagen contact op mag nemen.
Ik neem aan dat ik een nieuwe kan omruilen...
Nu ga ik echt giga achteruit op mijn nieuwe telefoon. :@:@
flink teleurgesteld oo dit moment:(
Alvast bedankt voor enige reacties. Ik ben benieuwd wat ik nu moet doen.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 10 augustus 2017, 16:17

@Branca1987
Dat is wel balen..
Zet het toestel eens terug naar fabrieksinstellingen. Wel een backup maken anders ben je alles kwijt.

Als je een defect toestel hebt ontvangen meld dit bij de klantenservice. Doe dit op tijd en ze sturen een nieuwe toe. Dit toestel dien je met het retourformulier terug te sturen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Branca1987
Dat is wel balen..
Zet het toestel eens terug naar fabrieksinstellingen. Wel een backup maken anders ben je alles kwijt.

Als je een defect toestel hebt ontvangen meld dit bij de klantenservice. Doe dit op tijd en ze sturen een nieuwe toe. Dit toestel dien je met het retourformulier terug te sturen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Branca, welkom op het forum en wat rot dat je nieuwe toestel niet goed werkt. Dat mag je immers wel verwachten! Heb je al contact met onze Telefonische Klantenservice gehad hierover? Zo niet, laat het even weten en dan laat ik je weten welke weg je kunt bewandelen.
Reputatie 6
Badge +7
Goedemorgen Branca, ik heb geen bericht voorbij zien komen en ga er vanuit dat je inmiddels geholpen bent. Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan even weten.

Reageer