nieuwe telefoon en contract aanpassen.

• 26 november 2012
  • 1 reactie
  • 1605 keer bekeken

Badge
Even kort uitgelegd:

Ik had een htc one x wit en heb ik geleased. Die viel en heb ik prima kunnen opsturen met dank aan de telfort service.
De volgende dag werd hij opgehaald. 
Ik kreeg 2 weken na dit opsturen een email. de telefoomn kon gemaakt worden maar was over de 200 euro
ik kon er ovor kiezen om hem te laten maken, om hem gewoon zo weer terug te krijgen of de telefoon aan jullie te geven ( of e-repear?) en een andere telefoon te ontvangen.

Ik heb toen eerst telfort gebeld om te vragen hoe en wat. want ja het is een lease telefon maar mijn contact zou veranderd worden zij de dame aan de telefoon.

Nu zijn we al dik 2 maanden verder en heb nog steeds geen andere telefoon en nog wel het zelfde contract. ik heb al 2 x gebeld met telfort klantenservice, en die zeiden dat het er binnen een week een nieuwe telefoon zou zijn.... en die is er nog niet.

Ik doe het op deze manier want die gesprekken kosten mij ook veel omdat ik alsmaar word doorgeschakeld ... ik wil nu echt weten waar mijn telefoon blijft en waar ik aan toe ben?

ik hoop dat iemand mij snel kan helpen. 

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@sjoerdjek,

Wat vervelend dat je nog steeds geen toestel hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Je geeft aan dat je er voor kon kiezen om de reparatiekosten te voldoen of om een ander toestel te ontvangen. Voor welke optie heb je gekozen? Graag zoek ik dit verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer