beantwoord

Nieuwe telefoon

• 23 juli 2019
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

hallo, ik heb een abonnement bij Telfort, maar wil een nieuw toestel. Dit omdat mij oude toestel niet meer werkt. ze hebben mij verteld bij het verlengen van mijn abonnement dat ik altijd een nieuw toestel kan aanvragen met mijn abonnement. hoe moet ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 juli 2019, 11:05

Hoi @KennyRelouw, als je huidige toestel niet meer werkt kan ik me goed voorstellen dat je een nieuw toestel wilt. Als je een abonnement met toestel hebt kan je zoals Kees-Jan zegt 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengen. Als je een Sim Only abonnement hebt kan je jouw abonnement ook omzetten naar een abonnement met toestel, dat is mogelijk ook een optie.
Als beide opties niet mogelijk zijn, is zelf een nieuw toestel aanschaffen of eentje lenen tot je kunt verlengen een mogelijkheid.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
4 maanden vóór het einde van je contract mag je verlengen en kan je een nieuw toestel uitzoeken.
Als je nog niet kan verlengen moet je zelf een nieuw toestel aanschaffen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @KennyRelouw, als je huidige toestel niet meer werkt kan ik me goed voorstellen dat je een nieuw toestel wilt. Als je een abonnement met toestel hebt kan je zoals Kees-Jan zegt 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengen. Als je een Sim Only abonnement hebt kan je jouw abonnement ook omzetten naar een abonnement met toestel, dat is mogelijk ook een optie.
Als beide opties niet mogelijk zijn, is zelf een nieuw toestel aanschaffen of eentje lenen tot je kunt verlengen een mogelijkheid.

Reageer