Nieuwe simkaart wordt niet geaccepteerd

  • 31 maart 2014
  • 6 reacties
  • 496 keer bekeken

Via mijn werkgever zijn we over van Vodafone naar Telfort. De simkaart die ik heb gekregen doet het niet in mijn Nokia 6021. Melding is : registratie sim-kaart mislukt. Wie helpt

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Toestel al een keer helemaal uit en aangezet?
Kaart werkt ook niet in ander toestel, toestel meerdere keren aan en uit gezet. Geeft wel aan Telfort zakelijk, maar verder niets
Reputatie 8
Badge +15
Is de simkaart wel geactiveerd?
Handmatig netwerk selecteren werkt ook niet?
geen idee, we hebben allemaal een nieuwe sim-kaart gekregen en bij een aantal mensen werkt ie niet. krijgen dezelfde melding dat registratie mislukt is. hoe moet de kaart geactiveerd worden.
Reputatie 3
Badge +1
@Hancozijn,

Ik vermoed dat de simkaart nog niet is geactiveerd. Bel even met 08002288027 zij kunnen dit direct voor jou in orde maken :)

Denise
Denise, hartelijk dank. Probleem opgelost. Telefoonnummer op simkaart kwam niet overeen. Heb nieuwe simkaart gekregen, werkt perfekt.
Groet, han

Reageer