beantwoord

Nieuwe simkaart na verlenging activeert niet

• 29 januari 2019
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1
Verlengd via Mobiel.nl.
Nieuwe SIM gekregen. Activeren lukt niet. Melding "Check of SIM kaart beschikbaar is" en dat ik het na een uur nog een keer moet proberen. Telefoon diverse keren herstart.
Oude SIM erin gedaan. Die pakt de telefoon wel dus het ligt aan de nieuwe SIM.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door ruud68 29 januari 2019, 21:43

Als je je abbonnement verleng hoef je je oude simkaart niet te vervangen ,of je nieuwe telefoon heeft een ander fomaat simkaart.
Als je to h je nieuwe simkaart wild gebruiken kun je beter even naar een telfort winkel gaan .
Daar kunnen ze je simkaart wel gelijk activeren,ik heb dit probleem ook gehad met een verlenging bij mobiel.nl.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Als je je abbonnement verleng hoef je je oude simkaart niet te vervangen ,of je nieuwe telefoon heeft een ander fomaat simkaart.
Als je to h je nieuwe simkaart wild gebruiken kun je beter even naar een telfort winkel gaan .
Daar kunnen ze je simkaart wel gelijk activeren,ik heb dit probleem ook gehad met een verlenging bij mobiel.nl.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Judith, niet fijn dat het activeren van je nieuwe simkaart niet is gelukt. Goed dat je dit laat weten, zodat wij en anderen je op weg kunnen helpen.

Heb je geprobeerd de simkaart te activeren via deze pagina? Als je oude simkaart ook in je nieuwe toestel kan, is het prima je oude simkaart te blijven gebruiken. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer