beantwoord

Nieuwe simkaart met de post kwijtgeraakt

• 5 maart 2019
  • 5 reacties
  • 183 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vanaf vandaag een telefoonabonnement bij Telfort. Ik heb mijn simkaart een tijdje geleden opgestuurd gekregen per post maar ik kan hem met geen mogelijkheid ergens vinden.. Ik dacht dat ik hem echt veilig had weg gestopt. Maar goed, ik heb nu wel een nieuwe simkaart nodig. Kan ik bij een winkel langs gaan en kunnen ze mij een nieuwe simkaart meegeven waar al mijn gegevens van mijn abonnement automatisch op staan? groetjes, Noortje
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 maart 2019, 11:48

Dag @noorag31. Welkom hier op het Forum. Een akelig herkenbaar probleem hoor, haha. Het zou me zelf ook kunnen overkomen. Ik zie dat je de simkaart al wel had geactiveerd en je nummer gisteren is overgezet. Klopt dat? Als je jouw profiel aanvult met je huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN, kan ik een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Maar als er een Telfort winkel in de buurt is, is dat vermoedelijk de snelste optie. 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Hallo Noortje,

Ik ken dat probleem... Het is maar goed dat mijn kont aan me vast zit wand anders was ik die ook kwijt. hihi

Zet alvast je postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel als de klantenservice aan je bericht toe is kunnen ze je direct helpen.

Su6
Reputatie 8
Badge +15
Als het contract op jouw naam staat dan kan je via een Telfort winkel een nieuwe simkaart krijgen. Moet je wel je bankpas en legitimatie meenemen.

Ik lees dat je de simkaart al enige tijd geleden ontvangen hebt. Heb je ook nummerbehoud? Dan moet het nummerbehoud wel afgerond zijn. Anders kan je volgens mij nog geen nieuwe simkaart halen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @noorag31. Welkom hier op het Forum. Een akelig herkenbaar probleem hoor, haha. Het zou me zelf ook kunnen overkomen. Ik zie dat je de simkaart al wel had geactiveerd en je nummer gisteren is overgezet. Klopt dat? Als je jouw profiel aanvult met je huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN, kan ik een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Maar als er een Telfort winkel in de buurt is, is dat vermoedelijk de snelste optie. 🙂
Dag @noorag31. Welkom hier op het Forum. Een akelig herkenbaar probleem hoor, haha. Het zou me zelf ook kunnen overkomen. Ik zie dat je de simkaart al wel had geactiveerd en je nummer gisteren is overgezet. Klopt dat? Als je jouw profiel aanvult met je huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN, kan ik een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Maar als er een Telfort winkel in de buurt is, is dat vermoedelijk de snelste o

Haha wat fijn dat je het herkent.. Oeps! Ik ga vandaag naar Telfort winkel.

Bedankt en groetjes!

Noortje
Reputatie 8
Badge +9
Helemaal goed. Graag gedaan! Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, weet je mij te vinden. 😄

Reageer