beantwoord

nieuwe simkaart maar kan niet meer bellen

  • 28 juli 2017
  • 1 reactie
  • 119 keer bekeken

vanmorgen heb ik een nieuwe simkaart gekregen voor dezelfde telefoon maar kan nu niet meer bellen (alleen noodoproep). Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Michael 1 augustus 2017, 15:17

Hoi Janine! Welkom! De simkaart wordt, als hij is bezorgd door een monteur, direct geactiveerd bij aflevering. Kennelijk is dit niet bij jou gebeurd. Hier vind je alle mogelijkheden om je nieuwe simkaart alsnog te activeren. Heb je daar al eens een blik op geworpen? Mocht je alsnog problemen ervaren, laat het dan weten. Ik help je dan graag verder.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine! Welkom! De simkaart wordt, als hij is bezorgd door een monteur, direct geactiveerd bij aflevering. Kennelijk is dit niet bij jou gebeurd. Hier vind je alle mogelijkheden om je nieuwe simkaart alsnog te activeren. Heb je daar al eens een blik op geworpen? Mocht je alsnog problemen ervaren, laat het dan weten. Ik help je dan graag verder.

Reageer