beantwoord

Nieuwe simkaart. Geen data

  • 1 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1
Eindelijk heb ik een telefoon die wél door telfort ondersteund wordt met 4G. Blijkt dat ik ook een nieuwe simkaart nodig heb (was van 2010). Net nieuwe simkaart erin gedaan en nu heb ik geen mobiel internet. Kan wel bellen en gebeld worden. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Rams 1 oktober 2017, 19:09

Ik heb de Chat hulp van Telfort ingeschakeld en er is een instelling gewijzigd door Telfort. Ik ben geholpen.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +18
Heb je de toestelhulp bekeken voor je toestel?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/topic/internet/handmatig-instellen/device
Reputatie 1
Ik heb een iPhone 6s en dit heb ik nooit hoeven doen op geen enkele iPhone. Altijd plug&play. Ik ben met handmatig instellen niet verder gekomen. Ik raak nu in paniek want als ik straks de deur uit ga dan verdwaal ik.
Reputatie 1
Ik heb de Chat hulp van Telfort ingeschakeld en er is een instelling gewijzigd door Telfort. Ik ben geholpen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Rams! 🙂

Reageer