Nieuwe simkaart geactiveerd, geen data.

• 18 juni 2017
  • 1 reactie
  • 610 keer bekeken

Beste Telfort Klantenservice,

Ik heb mijn abonnement verlengd, en een nieuwe simkaart ontvangen met activatie instructies. Er staat met kleine letters bij dat wanneer ik mijn simkaart activeer, dat ik geen mobiele data moet gebruiken tot de 20e.

Ik heb nog data op mijn oude simkaart, dus dacht ik deze nog te kunnen gebruiken. Echter na activatie, blijkt de oude simkaart gedeactiveerd te worden, en kan ik geen data gebruiken de komende dagen. Hier betaal ik echter wel voor.

Graag zie ik dan ook dat deze informatie mee wordt genomen in de verlenginstructies van de nieuwe simkaart.

Met vriendelijke groet,

Dhr. Tai

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hallo Tai001, welkom op het forum. Het is in het geval van een contractverlenging niet de bedoeling dat je geen internet hebt na het vervangen van je simkaart. Wij geven het advies vaak voor klanten die nog geen databundel hebben. Die zijn in de veronderstelling dat na het activeren van hun simkaart gelijk internet gebruikt kan worden en hebben dan een flinke kostenpost. Hopelijk kan je nu wel weer probleemloos internetten. Er wordt nog wel nagezocht wat er mis gegaan is met het verwisselen van je simkaart. Het hoort namelijk niet zo te zijn dat je geen internet meer hebt. Heel fijn dat je dit hebt aangegeven en met ons meedenkt, dankjewel! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Reageer