beantwoord

Nieuwe simkaart en geen namen meer maar nummers

• 28 september 2017
  • 8 reacties
  • 1315 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en alle namen in mijn contacten zijn weg, alleen nog nummers.
kan niet de bedoeling zijn
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 oktober 2017, 10:08

Hoi capriblauwer, wanneer een applicatie zoals WhatsApp je contacten niet goed overneemt, dan zit dat vaak in de applicatie zelf. Heb je al een keer geprobeerd om een back up van al je gesprekken te maken en daarna WhatsApp opnieuw te installeren?
Bekijk reactie

8 reacties

En ik wil mijn telefoonnummer weg hebben als gebruikersnaam!!!!!
Reputatie 8
Badge +9
En ik wil mijn telefoonnummer weg hebben als gebruikersnaam!!!!!
Waarom zet je hem dan neer..? 😁
Een Telfort medewerker kan en zal dit wel wijzigen.

De contacten staan denk ik op de oude SIM-kaart en niet in het telefoongeheugen.
Het makkelijkste is om de oude SIM terug te zetten en de contacten naar het telefoongeheugen te verplaatsen/kopiëren en ze daarna weer terug te zetten op de nieuwe SIM.

Het kan ook een instelling in het Telfort systeem zijn, een medewerker op dit forum kan je daarmee verder helpen... 😉
Dat heb ik al geprobeerd dat werkt dus niet.Verder vraagt dit achterlijke forum je telfort gebruikersnaam en wachtwoord. Je kan het zelfs niet verwijderen. Heb nu al spijt dat ik weer een jaar heb verlengd.
Je kent dit webcare hulp topic?
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/tips-van-telfort-nummerweergave-of-nummerherkenning-werkt-niet-nieuwe-simkaart-65416
Reputatie 7
Badge +7
Hoi capriblauwer, welkom op het forum. Ik heb je gebruikersnaam aangepast voor je. Het lijkt er inderdaad op dat je de contactgegevens op je oude simkaart hebt staan in plaats van in je toestelgeheugen. Je geeft aan dat je de oude simkaart in je telefoon hebt geprobeerd en je oude contact niet in je toestel ziet. Heb je wel geprobeerd om je contacten te importeren naar je simkaart? Zo ja, wat gebeurde er daarna?
Hoi Wieger bedankt voor het aanpassen. Alle contacten staan op de telefoon (S5Neo) alleen is twee derde alleen het nummer zichtbaar bij whatsapp, mijn contactenlijst bij telefoon ziet er wel normaal uit.
Als de contacten alleen op de sim kaart staan dan zouden er bij wisseling naar een andere sim geen eens nummers in je contacten lijst staan, helemaal niks. Als het alleen in whatsapp is zou de lijst vernieuwen kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi capriblauwer, wanneer een applicatie zoals WhatsApp je contacten niet goed overneemt, dan zit dat vaak in de applicatie zelf. Heb je al een keer geprobeerd om een back up van al je gesprekken te maken en daarna WhatsApp opnieuw te installeren?

Reageer