beantwoord

Nieuwe simkaart bij verlenging

• 1 november 2017
  • 1 reactie
  • 133 keer bekeken

Goedemiddag,

Van de week ben ik gebeld door iemand van telfort of ik mijn abonnement wilde verlengen. hij loopt in februari af.
Dit heb ik gedaan, maar ik dacht dat gewoon het ene over zou gaan in het andere. een andere simkaart heb ik niet aan gedacht en kwam ook niet ter sprake.
Wanneer ik mijn nieuwe simkaart ga activeren ( pas in februari dus ik heb nog even) ben ik dan mijn "gespaarde" mb's en belminuten kwijt? Of worden die dan ook meegenomen?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 1 november 2017, 19:40

Hoi Patricia, welkom op het forum! De nieuwe simkaart kun je rustig laten liggen en hoef je ook niet te gaan gebruiken wanneer deze simkaart gewoon past. Je abonnement is gekoppeld aan het nummer aan je simkaart, evenals je 06-nummer. We sturen een nieuwe simkaart mee, voor als je een ander toestel gaat gebruiken en je een nieuwe nodig hebt. In dat geval hoef je dan niet nogmaals contact met ons op te nemen daarvoor. Geeft dit duidelijkheid?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Patricia, welkom op het forum! De nieuwe simkaart kun je rustig laten liggen en hoef je ook niet te gaan gebruiken wanneer deze simkaart gewoon past. Je abonnement is gekoppeld aan het nummer aan je simkaart, evenals je 06-nummer. We sturen een nieuwe simkaart mee, voor als je een ander toestel gaat gebruiken en je een nieuwe nodig hebt. In dat geval hoef je dan niet nogmaals contact met ons op te nemen daarvoor. Geeft dit duidelijkheid?

Reageer