Nieuwe simkaart betalen?!

  • 16 juni 2012
  • 1 reactie
  • 1791 keer bekeken

Ik heb deze week mijn mobiele telefoon kwijt. Ik heb donderdag ochtend een nieuwe simkaart aangevraag en in de middag de besteling geannuleerd.Toch heb ik vijdag in de middag een nieuwe simkaart ontvangen.
Ik ben in de winkel geweest en zij kunnen mijn niet helpen want het moet via de klantenservice gebeuren. Ik bel de telfort en na 30 minuten neemt mij niemand op. 
Mijn vraag is: moet ik die 20 euro betalen terwijl in de winkel een nieuwe simkaart gratis is? Als als ik de simkaart terug wil sturen, krijg ik de 20 euro terug of niet?
Alvast bedankt,

Renata

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Renata! Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer