beantwoord

Nieuwe simkaart besteld met oude adres


Beste Telfort,

Ik heb een half uur geleden een nieuwe 3-in-1 simkaart besteld en kwam naderhand erachter dat ons oude adres nog stond ingevuld. Kunt u dit aanpassen naar het nieuwe adres dat ik inmiddels in mijn gegevens heb aangepast?

Bij voorbaat dank,
Willie
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 maart 2019, 10:26

Hoi @WillievanO, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een simkaart hebt besteld. Nu heb ik naar de order gekeken, deze is echter al afgerond. Ik kan deze dus niet meer aanpassen. Deze is al verstuurd.

Ik wil je aanraden om jouw gegevens aan te passen in Mijn Telfort, want ik zie het oude adres nog steeds staan. Lukt het niet, dan wil ik je aanraden om even te bellen met 0900-9596. Mijn collega kan dan het adres aanpassen. Als dit aangepast is kan je weer een nieuwe simkaart aanvragen. Mijn collega kan dit overigens ook.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @WillievanO, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een simkaart hebt besteld. Nu heb ik naar de order gekeken, deze is echter al afgerond. Ik kan deze dus niet meer aanpassen. Deze is al verstuurd.

Ik wil je aanraden om jouw gegevens aan te passen in Mijn Telfort, want ik zie het oude adres nog steeds staan. Lukt het niet, dan wil ik je aanraden om even te bellen met 0900-9596. Mijn collega kan dan het adres aanpassen. Als dit aangepast is kan je weer een nieuwe simkaart aanvragen. Mijn collega kan dit overigens ook.

Reageer