beantwoord

Nieuwe simkaart (bestaande klant) geeft foutmelding bij activeren

  • 7 februari 2018
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Eergisteren ontvingen ik een nieuwe simkaart.

Bij het activeren krijg ik de volgende foutmelding: "Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer"
(nb: er zit in taalfout in die zin, daar maak ik bij dezen ook maar direct melding van)

Als ik naar het netwerkverkeer van de browser kijk dan zie ik de volgende melding: {"status":409,"code":"CRM","message":"Simkaartnummer ongeldig","timestamp":1518025903231}

Het lijkt erop dat ik dit probleem niet zelf kan oplossen, wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 8 februari 2018, 13:16

Hoi kleijer, Cindy houdt dit scherp in de gaten. Het lijkt me het beste om haar topic te volgen voor updates. Als er meer bekend is, zullen we namelijk in dat topic een update plaatsen. Voor het overzicht gooi op dit topic een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als degenen in https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/simkaart-activeren-lukt-niet-74050

Ik heb "Cindy - Telfort" in dat topic een privébericht gestuurd met meer informatie: https://forum.telfort.nl/members/cindy-telfort-90819
Lees daarvoor ook dat topic.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi kleijer, Cindy houdt dit scherp in de gaten. Het lijkt me het beste om haar topic te volgen voor updates. Als er meer bekend is, zullen we namelijk in dat topic een update plaatsen. Voor het overzicht gooi op dit topic een slotje.