beantwoord

Nieuwe simkaart activeren werkt niet

• 14 december 2018
  • 1 reactie
  • 179 keer bekeken

Ik heb toen ik mijn abbonoment ging verlengen er een simkaart bij gekregen die ik pas moest gebruiken als mijn oude het niet meer deed echter heb ik een iPhone gekocht en past mijn oude simkaart er niet meer in dus ik heb de 3 in 1 simkaart gebruikt en geprobeerd te activeren alleen blijft er ‘geen service’ staan en geeft de telefoon aan contact op te nemen met mijn provider

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 december 2018, 11:12

Hallo FatihaA, welkom op het Telfort forum! Als je huidige SIM-kaart niet in je iPhone past snap ik dat je de nieuwe kaart wilt activeren. Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien heb je de verlenging gedaan in april. Bij een verlenging moet de nieuwe SIM binnen 30 dagen worden geactiveerd, anders kan dat niet meer. In dat geval zal er een nieuwe SIM-kaart moeten worden aangevraagd. Ik zie dat dat gisteren inmiddels ook is gebeurd, die zal je in je nieuwe iPhone kunnen gebruiken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo FatihaA, welkom op het Telfort forum! Als je huidige SIM-kaart niet in je iPhone past snap ik dat je de nieuwe kaart wilt activeren. Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien heb je de verlenging gedaan in april. Bij een verlenging moet de nieuwe SIM binnen 30 dagen worden geactiveerd, anders kan dat niet meer. In dat geval zal er een nieuwe SIM-kaart moeten worden aangevraagd. Ik zie dat dat gisteren inmiddels ook is gebeurd, die zal je in je nieuwe iPhone kunnen gebruiken.

Reageer