beantwoord

Nieuwe simkaart activeren nadat telefoon gestolen is lukt niet

  • 15 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste medewerker,

Mijn telefoon was gestolen, toen heb ik gebeld om mijn simkaart te blokkeren en een nieuwe te versturen en nu heb ik deze ontvangen en meermaals proberen te activeren vanaf 15u (door hem aan en uit zetten) maar dit lukt niet. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door GJC 15 augustus 2019, 17:18

Je moet waarschijnlijk nog even deblokkeren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je moet waarschijnlijk nog even deblokkeren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jeannie86, wat rot dat je telefoon gestolen is. Fijn dat je al wel een nieuwe simkaart ontvangen hebt. Ik zie dat @GJC je al een goede tip gegeven heeft, het is inderdaad nog nodig om te deblokkeren. Volgens mij is dat al gelukt, als ik je gegevens opzoek ziet alles er goed en actief uit 🙂 Klopt dat? Als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer