beantwoord

Nieuwe Simkaart activeren lukt niet

  • 23 maart 2018
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik ben gisteren overgestapt van Sim Only naar Abonnement met toestel. Mijn huidige Abonnement verloopt op 9 april 2018.
Bij mijn nieuwe toestel heb ik een nieuwe Simkaart gekregen. Ik heb geprobeerd deze te activeren, maar dan krijg ik het bericht "Helaas, het is niet gelukt om je simkaart te activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer".
Is het mogelijk om deze Simkaart alsnog te activeren?
icon

Beste antwoord door ruud68 24 maart 2018, 12:52

Als je in de buurt van een telfort winkel woont zou je daar lang kunnen gaan.
Daar lukt het namelijk wel om een simkaart te activeren.
Ik heb het vorige week zelf ook gehad.
Bekijk reactie

3 reacties

Helaas hebben meerdere klanten daar last van.
Er is zelfs een speciaal webcare topic voor opgezet:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050
Reputatie 2
Badge +2
Als je in de buurt van een telfort winkel woont zou je daar lang kunnen gaan.
Daar lukt het namelijk wel om een simkaart te activeren.
Ik heb het vorige week zelf ook gehad.
Ik ben vandaag langs een telfort winkel gegaan en ze hebben mijn simkaart geactiveerd. Bedankt voor jullie reacties!

Reageer