beantwoord

Nieuwe SIM kaart geactiveerd, maar geen netwerk

• 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb mijn simkaart geactiveerd maar heb geen netwerk. Heb per mail een bevestiging gekregen dat mijn simkaart is geactiveerd en een mail dat mijn abonnement actief is.

Ik heb gekozen voor nummerbehoud. Deze gaat in op 12 mrt. Maar begreep, vanuit de mail, dat ik nu al zou kunnen bellen/internetten met een tijdelijk nummer.

Helaas is dat dus niet het geval. Heb mijn tel al meerdere keren uit en aan gedaan.

Mvg Renate
icon

Beste antwoord door Deborah 8 maart 2018, 14:35

Hi Renate, welkom op het forum 😳. Wat is de reden dat je al gebruik wil maken van het tijdelijke nummer? Zover ik weet kun je het tijdelijke nummer niet gebruiken. Ik weet dat het vroeger wel mogelijk was. Heb je deze informatie online gevonden of heeft een collega je dit uitgelegd? Hoor het graag van je!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hi Renate, welkom op het forum 😳. Wat is de reden dat je al gebruik wil maken van het tijdelijke nummer? Zover ik weet kun je het tijdelijke nummer niet gebruiken. Ik weet dat het vroeger wel mogelijk was. Heb je deze informatie online gevonden of heeft een collega je dit uitgelegd? Hoor het graag van je!

Reageer