beantwoord

Nieuwe SIM-kaart activeren lukt niet

• 28 december 2018
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ben dan wel ene nieuwe klant en heb de simkaart geactiveerd. Krijg ook de melding dat er om administratieve redenen geen verbinding kan worden gemaakt. Hoe kan dit worden opgelost?

Admin: reactie afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2018, 10:33

Hoi LizzyBram, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen verbinding hebt met jouw nieuwe mobiele abonnement, dat is niet zo mooi. Als ik zo jouw bericht lees was de nummerovername nog niet helemaal afgerond. Ik heb dan ook even gekeken en mijn vermoeden klopt. Ik zie dat je nummer pas 8 januari overgenomen wordt door ons. Tot die tijd werkt de simkaart van jouw huidige provider nog. Deze stopt vanzelf op 8 januari en daarna kan je onze simkaart gebruiken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi LizzyBram, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je geen verbinding hebt met jouw nieuwe mobiele abonnement, dat is niet zo mooi. Als ik zo jouw bericht lees was de nummerovername nog niet helemaal afgerond. Ik heb dan ook even gekeken en mijn vermoeden klopt. Ik zie dat je nummer pas 8 januari overgenomen wordt door ons. Tot die tijd werkt de simkaart van jouw huidige provider nog. Deze stopt vanzelf op 8 januari en daarna kan je onze simkaart gebruiken.
Dank je wel Bart!! Dacht dat het 24 december was. We wachten geduldig tot de 8e. Fijne jaarwisseling!
Reputatie 8
Badge +12
Dat geeft niks. De jaarwisseling is helemaal goed gegaan. Jullie ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer