Nieuwe nano simkaart met succes geactiveerd maar aanmelden bij netwerk blijkt onmogelijk

  • 1 juni 2016
  • 2 reacties
  • 393 keer bekeken

Geachte,

Vanochtend een nano simkaart geleverd bij m'n nieuwe S7 edge met succes geactiveerd aanloggen echter bij het netwerk blijkt tot nu toe onmogelijk.
Deze telefoon gebruik ik ook voor zakelijk telefoonverkeer en ben er redelijk afhankelijk van, wat kan er gedaan worden, dit euvel op te lossen?

Groeten,
cristian

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Tot 21.00 uur is de klantenservice telefonisch te bereiken of wachten totdat webcare Telfort het topic oppakt, maar misschien krijg je het zelf aan de praat met toestelhulp Telfort zie onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Christian,

Welkom! Wat jammer dat de simkaart niet gelijk goed werkt. Hier is vást een goede reden voor. Het kan bijvoorbeeld zijn dat hij alsnog niet goed geactiveerd is. Heb je hier een bevestiging van gekregen? Ik kijk hoe dan ook graag voor je na wat er precies aan de hand kan zijn als je je 06-nummer en naw-gegevens naar mij stuurt in een privébericht. Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug.

Alvast bedankt!

Reageer