beantwoord

nieuwe abonnementverlenging gaat niet in

• 7 januari 2018
  • 19 reacties
  • 262 keer bekeken

9 december heb ik een nieuw abonnement aangevraagd en een nieuwe sim gekregen deze werkt al maar mijn nieuwe abonnement die oals hieronder is afgesloten gaat niet van start ,ik zie geen gegevens op mijn mobiele telfort app en geen info op website mijn telfort hoe zit dat?

Overzicht van uw bestelling

Eenmalig

Per maand

400 belminuten 8,-
onbeperkt sms 0,-
2000 MB internet 6,-
InternetVersneller 0,-

Totaal 0,- 14,-

Looptijd abonnement: 24 maanden

Uw nieuwe abonnement gaat in op: 05-01-2018

groet Gijs
icon

Beste antwoord door Stephen 8 januari 2018, 20:38

Hallo Gijs, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement. Ik zie dat deze gewoon op 5 januari 2018 is ingegaan. Je factuurdatum is echter de 8e van de maand. Vandaag heb je dus ook de volledige bundels ontvangen die je bij je verlenging bent aangegaan. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

19 reacties

Ik begrijp dat het om een verlenging van een bestaand Telfort abonnement gaat. Die gaan pas in na het einde van het huidig lopende contract. In je mijntelfort omgeving zou je dat moeten terug vinden.
Je kan vanaf 4 maanden voor het eind al verlengen, de sim werkt dan al wel maar eventuele veranderingen gaan pas na die tijd in. Dat zou dus 05-01-2018 zijn ten zij je lopende contract op een andere datum eindigt.
hij ou 5 januarie ingaan maar er gebeurt niks
Reputatie 8
Badge +15
Heb je geen sms ontvangen dat je verlenging is ingegaan?
na bestelling dat het 5 januari in zou gaan
Op 5 januari dus niks?
jep niks
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gijs, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement. Ik zie dat deze gewoon op 5 januari 2018 is ingegaan. Je factuurdatum is echter de 8e van de maand. Vandaag heb je dus ook de volledige bundels ontvangen die je bij je verlenging bent aangegaan. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Stephen , Dat is dus niet het geval ik had vrijdag nog maar 88 mb terwijl het nieuwe contract in had moeten gaan. Ik heb zelf 500 mb bijgekocht.
Ook heb ik online nog met telfort gepraat en die hebben 500mb op mijn acount gezet. die zagen ook dat het contract nog NIET actief was , dat het vandaag ineens wel zo is betekent niet dat mijn contract GEWOON ingegaan is........
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gijs, de startdatum van je contract staat los van je factuurdatum. Op je factuurdatum (bij jou de 8e van de maand) ontvang je de bundels en niet op de startdatum van je verlenging. Waarschijnlijk ging jij ervan uit dat je op 5 januari al de bundels zou ontvangen. Hou er rekening mee dat je elke 8e van de maand nieuwe bundels ontvangt. Heb ik het nu duidelijk aan jou uitgelegd?
Ik ben niet erg te spreken nu . Wat ik nu ondek is dat mijn verlenging nogsteeds niet goed is . Ik heb 9 12 2017 of omstreeks een verlenging aangevraag van 2000mb en 400 belminuten voor 14 euro per maand ook heb ik 500mb mijgekocht en hed nog88 staan daar is nu niks meer van terug te zien en zie nu dat ik een contract krijg van 1000mb en 300 belminuten. ik zou graag mijn afgesloten contract weer terug willen die ik op 9-12--2017 onder bestelnummer 1712099185
Ik bel jullie hier morgen over terug allemaal n beetje raar hoe dit gaat
Gijs keijzer
Reputatie 8
Badge +18
1 De verlenging gaat pas in nadat je vorige abonnement is afgelopen en dat was dus 5 januari
2 De factuurdatum was 8 januari en van 5 tot 8 januari kreeg je dus niet meteen het volle pond maar 3 dagen van je nwe abo.
3 Bij verlenging gaan de overgehouden belminuten en Mb's mee.
4 De extra 100 belminuten en 1000 Mb's krijg je wel degelijk maar staan niet bij je abonnement maar wel bij je verbruik.
5.De extra aangekochte Mb's worden van wat er is overgebleven meegenomen.

Ik snap je verwarring omdat het onduidelijk voor je is en daarin ben je beslist niet te enige

Je mag natuurlijk gerust bellen maar je kunt ook het antwoord van @Stephen - Telfort afwachten
Ik heb 500 mb bijgekocht dus zou mijn verbruik op 2588 moeten stäan maar begint bij 2080 dat klopt dus niet
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb 500 mb bijgekocht dus zou mijn verbruik op 2588 moeten staan maar begint bij 2080 dat klopt dus niet
De 100 belminuten en 1000 MB's vallen onder klantvoordeel en deze worden niet weergegeven bij jouw abonnementsgegevens.
De extra 500 MB's worden ook niet weergegeven omdat dit extra's zijn. Ik kan begrijpen dat dit allemaal verwarrend is maar ik kan je verzekeren dat je ook gebruik maakt van het verlengde abonnement.
waarom wis t dan eerst wel zichbaar en zodra het abonnement inging weer weg , ga t maar s regelen dan want ik sta nu weer op 700 en heb dus nog 500 extra maar wanneer die gebruikt worden of dat die verdwenen zijn kan niemand mij duidelijk maken anders stort u die 5 euro maar weer terug op mijn rekening .dit is toch belachelijk dat is geen zaken doen zo . het vertrouwen is zo snel verdwenen
Reputatie 8
Badge +16
Hall gijs, zie onderstaande afbeelding. Je kun zien dat ondanks de 500 extra MB's niet worden weergegeven je deze nog gewoon hebt. Je kunt deze nog tot volgende maand meenemen.
Pas wanneer je huidige internetbundel op is dan ga je gebruik maken van de 500 extra MB's. Je hebt nu dus geen 700 MB's maar in totaal nog 1200 MB's over.
dat is dus niet de 500 mb die ik erbij heb gekocht maar dat zijn de 500mb die ik iedere maand erbij krijg wegens mijn verlening .......
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gijs, jij hebt je mobiel abonnement verlengd. Bij deze verlenging heb je als klantvoordeel 1000 MB's en 100 minuten extra ontvangen.,
Hierdoor kom je op een totaal van 2000 MB's en 400 minuten aan bundels die jij elke maand ontvangt.
De 500 extra MB's staan hier los. Indien je kunt aantonen dat je de extra 500 MB's van ons ontvangt vanwege de verlenging dan verneem ik dit graag van je.
Ik heb er 500 mb bijgekocht die verdwenen is toen het nieuwe abonnement inging
Reputatie 8
Badge +16
Hallo gijs, zoals te zien is op de screenshot in mijn eerdere reactie heb je nog steeds de 500 MB's. Deze kun je nog 1 maand meenemen en je kunt pas gebruik van ze maken als je huidige MB's op zijn.

Reageer