beantwoord

nieuwe abonnementsvorm?

• 6 september 2016
  • 6 reacties
  • 433 keer bekeken

Op internet staat het bericht dat KPN eind september een nieuwe abonnementsvorm start waarbij bel- en internetbundel ook te gebruiken zijn in het buitenland. Gaat Telfort, als volle dochter van KPN, ook zo'n abonnement aanbeden?
icon

Beste antwoord door Michael 28 september 2016, 16:46

Hoi Rik,

Bedankt voor het geduld.

Op korte termijn zullen we niet zo'n abonnement aanbieden. Maar, vanaf medio 2017 worden de roamingkosten afgeschaft, daar zal Telfort ook aan meewerken, uiteraard.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Badge
Komend jaar, in juni 2017 is onder elk abo ook langer lopende, een provider verplicht zonder extra kosten buitenland voor ik dacht max 90 dagen per jaar in heel EU bel en data gelijk te stellen aan NL.

Geen nieuw abo voor nodig. Wat KPN doet is even rap nog profiteren met waarschijnlijk in verhouding iets duurdere abonnementen met EU gebruik zonder aanvullende kosten voordat het medio 2017 volgens de EU wetgeving al verplicht wordt.
KPN is niet de enige die dit aan biedt. .
Er zijn veel andere providers die het nu ook al aan bieden en goedkoper dan KPN. Telfort komt dus nog later of helemaal niet met een aanbod.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rik,

Goede vraag! Het is niet bekend of wij dit gaan leveren. Ik heb een vraag gesteld bij mijn collega's die er meer over weten. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik weer van me horen.

Bedankt voor het geduld. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Rik,

Excuses voor de late reactie. Mijn collega's hebben je vraag nog behandeling. Ik heb er zojuist een reminder achteraan gestuurd. Ik houd je op de hoogte.

Heb je nog even? 😉
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rik,

Bedankt voor het geduld.

Op korte termijn zullen we niet zo'n abonnement aanbieden. Maar, vanaf medio 2017 worden de roamingkosten afgeschaft, daar zal Telfort ook aan meewerken, uiteraard.

Weet je zo voldoende? 🙂

Reageer