Nieuwe abbo

• 1 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 1750 keer bekeken

ik heb een nieuwe abbo genomen bij telfort via cadeausim, ik heb de abbo op 26-9-2012 in laten gaan.
alles is goed gegaan, binnen 2 dagen geleverd en direct geactiveerd. ik krijg een sms met 06-nummer en wachtwoord om in te loggen op mijn telfort.
echter wanneer ik probeer in te loggen krijg ik een melding dat mijn nummer niet geldig is.
Graag heb ik dat iemand bij telfort hier naar kijkt, DAnk U 🙂

7 reacties

Badge +2
@Morad,

Is het inloggen inmiddels gelukt?

Daphne
nee is helaas niet gelukt
Badge +2
@Morad,

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Het lukte mij niet om een nieuwe vraag te stellen, dus sluit ik me even bij deze vraagsteller aan. Excuus.

Ik heb 30/9 de cadeausim besteld. Bestellen kon tot 1/10. De sim van het 2jarig € 0,- abonnement is gisteren ontvangen en ik heb deze gisteren via internet geactiveerd. Het lukte mij alleen niet om een wachtwoord te vragen via Mijn Telfort om te checken of de 3000 gratis belminuten inderdaad goed verwerkt zijn. Bij 2 telefonische navragen dames aan de lijn gehad die mij verzekerden dat het goed zat met de 3000 gratis minuten en dat ik gewoon kon bellen. Toch vertrouwde ik het niet. Net kreeg ik een dame aan de lijn die mij wist te vertellen dat ik de 3000 minuten niet kreeg, omdat de SIM vóór 1/10 geactiveerd had moeten worden om de 3000 belminuten te krijgen!!! Dat stond nergens in de aanbieding. Je kon bestellen tot 1/10, daaraan heb ik voldaan. Ook vond ik het vreemd dat bij het 06-nummer dat mij per e-mail was bevestigd een geheel andere naam in het systeem staat. Kortom, ik kan niet op Telfort vertrouwen. Ik krijg elke keer andere verhalen, maar mooi dat die cadeausimactie mij door de neus is geboord!

Wat kan ik hier nog aan doen. Mijns inziens heeft Telfort hier een fout gemaakt. Ik hoop dat de moderator mij verder kan helpen.

Met vriendelijke (doch licht geirriteerde en gefrustreerde) groet,
Vanessa
Badge +2
@V. Shamier,

Graag zoek ik voor u uit of ik nog iets voor u kan betekenen. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
@Daphne. Ik ben net gebeld door de Telfort dame die ik vanmiddag heb gesproken. Er was verwarring onderling, maar ze zijn er nu uit hoe het precies zit. Ik heb het gratis bellen met Telfort klanten gekregen. Ze had mijn gegevens nog liggen en wilde mij hierover informeren. Dat vind ik heel netjes.

Hartelijk bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Vanessa
Badge +2
@V. Shamier,

Fijn dat het is opgelost. Dank u voor de terugkoppeling!

Daphne

Reageer