nieuw wachtwoord i.v.m. klantstatus werkt niet

• 18 juni 2017
  • 1 reactie
  • 249 keer bekeken

Nieuwe simkaart voor de telefoon van mijn moeder aangevraagd. Oudere dame en helaas A-technisch. Nu ik blijkbaar ook. Nieuw wachtwoord aangevraagd. Keurige link in mail en gekopieerd naar Chrome en explorer! Voldoet aan criteria (veld is groen) maar systeem geeft aan dat het wachtwoord niet verandert kan worden i.v..m. klantstatus. Hoe moet je een vredesnaam een simkaart activeren als je niet eens kunt inloggen in je account?? Wat is er mis met klantstatus? Wie biedt uitkomst gezien Telfort niet bereikbaar is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hallo Persoon, bedankt voor het stellen van je eerste vraag op het forum! Welkom. Je kan op het moment inderdaad niet het wachtwoord van Mijn Telfort veranderen. Dit heeft er mee te maken dat de simkaart volledig geblokkeerd is door verlies of diefstal. Om dan het zekere voor het onzekere te nemen en misbruik tegen te gaan, hebben wij de toegang voor het wijzigen van het wachtwoord tot aan het deblokkeren uit staan. Het is namelijk niet de bedoeling dat iemand met een gestolen simkaart opeens op jouw Mijn Telfort zou kunnen. Het is in dit geval erg onhandig, hopelijk begrijp je dat we je hiermee proberen te beschermen.

Dan rest nog de vraag voor het activeren van je simkaart van je moeder. Kan je via een bericht postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer, de laatste 3 cijfers van het IBAN, het nieuwe simkaartnummer en het afgesproken wachtwoord aan mij kunnen versturen? Na ontvangst van je bericht, zal ik zo snel mogelijk de simkaart activeren.

Reageer