beantwoord

Nieuw toestel op oud contract

• 4 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 264 keer bekeken

Hiya...

ik heb sinds een paar jaar een contract bij telfort (dus ook altijd te zelfde nummer, gewoon contract verlengt). Nu heb ik alleen mijn mobieltje ook al een tijdje en het geeft nu langzaam op. Ik wil dus een nieuw mobieltje hebben, maar natuurlijk mijn nummer niet veranderen.
Maar hoe werkt dat? Mijn contract kan eerst in april worden verlengt. Kan ik nu gewoon een nieuw toestel bestellen (wil het wel weer in stappen afbetalen), of woordt dat automatisch een nieuw abonnement dan?

(sorry voor het slechte nederlands, ik ben buitenlander)
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 7 augustus 2017, 10:36

Hoi Lemondrop, welkom op het forum en je bericht is heel goed te begrijpen 🙂. Je kunt je huidige simkaart in je nieuwe toestel gebruiken. Je 06-nummer is gekoppeld aan het kaartje, niet aan je telefoon. Je kunt in april dan verlengen en dan ontvang je het toestel al wel direct. Voor die tijd zou je een 2e abonnement af kunnen sluiten met een nieuw toestel, maar dan heb je dubbele maandlasten en dat is denk ik niet de bedoeling. Wil je daarvoor een ander toestel gebruiken, dan kun je die los kopen. Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Lemondrop, welkom op het forum en je bericht is heel goed te begrijpen 🙂. Je kunt je huidige simkaart in je nieuwe toestel gebruiken. Je 06-nummer is gekoppeld aan het kaartje, niet aan je telefoon. Je kunt in april dan verlengen en dan ontvang je het toestel al wel direct. Voor die tijd zou je een 2e abonnement af kunnen sluiten met een nieuw toestel, maar dan heb je dubbele maandlasten en dat is denk ik niet de bedoeling. Wil je daarvoor een ander toestel gebruiken, dan kun je die los kopen. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer