beantwoord

Nieuw toestel bij abonnement nemen, huidige toestel afbetaald

• 6 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

ik wil een nieuwe toestel bij mijn abonnement en de toestel die ik nu heb is afbetaald maar ik heb het abonnement nog steeds kan ik een nieuwe toestel aan vragen?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 oktober 2019, 13:56

Hoi @DonduAkkas, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik begrijp dat je je huidige toestel net afbetaald hebt en dat je graag een nieuw toestel aan je abonnement wilt toevoegen. Ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn :)

Ik heb je gegevens er ook meteen bij gepakt, en zie dat je gisteren contact met de klantenservice hebt gehad. Ik hoor graag hoe het afgelopen is en ook als je vragen hebt.
Bekijk reactie

4 reacties

Je kan je bestaande abo verlengen, met toestel,
Via Telfort online, of via bv Belsimpel.
Als je naar een KPN winkel gaat pas dan op dat ze je geen nieuw KPN abo aanpraten, maar geef expliciet aan dat je bij Telfort wil verlengen!
mijn abonnement kan ik pas verlengen september 2020 maar je kan het dus ook verlengen als je krediet afbetaald is?
Nee, dat zei je er niet bij... 😉
Dan kan je beter een los toestel kopen, is ook veel goedkoper...

Of even wachten op webcare.
Je hebt nu een sim-only, deze kan na 4 maanden omgezet naar een abo met toestel.
Webcare weet vast precies wat kan, en per wanneer.
Staat je 06 nummer al in je forumprofiel?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/van-sim-only-naar-abonnement-met-toestel.htm
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @DonduAkkas, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik begrijp dat je je huidige toestel net afbetaald hebt en dat je graag een nieuw toestel aan je abonnement wilt toevoegen. Ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn :)

Ik heb je gegevens er ook meteen bij gepakt, en zie dat je gisteren contact met de klantenservice hebt gehad. Ik hoor graag hoe het afgelopen is en ook als je vragen hebt.

Reageer