beantwoord

Nieuw mobiel abonnement klopt niet

• 18 december 2016
  • 1 reactie
  • 751 keer bekeken

Vraag aan de medewerkers van Telfort:

Ik heb op 29-10 een nieuw abonnement bij u besteld via belsimpel.nl: 800 minuten en Onbeperkt SMS en 6000MB 4G - 1 jaar - Sim Only.
Bevestigingsbrief van BelSimpel gekregen met deze gegevens, en van u een brief ontvangen dat de aanvraag tot nummerbehoud was goedgekeurd.
Per 30-11 is het nieuwe abonnement ingegaan en vandaag heb ik de telfort app gedownload. Nu zie ik in deze app (en daarna op de mijntelfort.nl) dat ik een abonnement van slechts 300 minuten en 2000MB heb gekregen. Wat gaat er mis en hoe los ik dit op?

Vriendelijke groet,
Martin
icon

Beste antwoord door Daphne 19 december 2016, 16:19

Hi Martin_oa, welkom op het forum en bij Telfort! Graag kijk ik met je mee. Hiervoor heb ik jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Na ontvangst doe ik mijn best zsm te reageren. Hoe dan ook, mijn excuses voor de ontstane verwarring.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +2
Hi Martin_oa, welkom op het forum en bij Telfort! Graag kijk ik met je mee. Hiervoor heb ik jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Na ontvangst doe ik mijn best zsm te reageren. Hoe dan ook, mijn excuses voor de ontstane verwarring.