beantwoord

Nieuw mobiel abonnement

• 19 september 2018
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement verlengt.
Volgens Mijn Telfort eindigt mijn huidige abonnement op 28 september 2018.
Ik heb nog niets gehoord over de overgang naar mijn nieuwe abonnement.
Krijg ik hier een nieuwe simkaart voor? Gaat het vanzelf over op het nieuwe abonnement? Moet ik ook nummer behoud aanvragen met het verlengen van een abonnement?

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen op 11-06-2018 van mijn bestelling. Bestelnummer: 1806117424.

Met vriendelijke groet,

Ashley Klouwer
icon

Beste antwoord door jimny 19 september 2018, 12:23

Als je abonnement verlengd is dan krijg je geen nieuwe simkaart omdat je huidige simkaart goed werkt en op de datum dat je nieuwe abonnement ingaat zul je er in principe niets van merken en je nummer wat je nu hebt blijf je gewoon houden
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je abonnement verlengd is dan krijg je geen nieuwe simkaart omdat je huidige simkaart goed werkt en op de datum dat je nieuwe abonnement ingaat zul je er in principe niets van merken en je nummer wat je nu hebt blijf je gewoon houden
Dankuwel voor de informatie! ☺
Reputatie 8
Badge +9
Hallo Ashley, welkom op ons forum! Leuk om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd. Zoals @jimny al aangeeft, ontvang je geen nieuwe simkaart bij je verlenging en hoef je geen nummerbehoud aan te vragen. Je verlenging gaat in op de datum waarop je huidige abonnement afloopt. Wil je toch graag een nieuwe simkaart ontvangen? Dan kan dat hier.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo Ashley, ik ga ervan uit dat je vragen zo zijn beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer