beantwoord

Nieuw contract noodzakelijk voor Spotify?

  • 7 april 2018
  • 3 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 2
Ik zie in de Mijn Telfort app dat ik Spotify kan aanzetten voor €9,-. Als ik dat doe, heb ik dan automatisch een nieuw mobiel contract? Daar haal ik namelijk geen voordeel uit.

Dat was me niet helemaal duidelijk.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 7 april 2018, 15:40

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/spotify-premium.htm

Meest gestelde vragen
Je kunt Spotify Premium per maand aan- of uitzetten
Je hebt een opzegtermijn van één maand
Je kunt met Spotify Premium op maximaal één apparaat tegelijkertijd muziek luisteren
En als laatst: je profiteert van 1,- korting op je Spotify Premium abonnement

Het lijkt me niet dat je een nieuw contract aangaat als je 1 maand Spotify aanzet.
Bekijk reactie

3 reacties

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/spotify-premium.htm

Meest gestelde vragen
Je kunt Spotify Premium per maand aan- of uitzetten
Je hebt een opzegtermijn van één maand
Je kunt met Spotify Premium op maximaal één apparaat tegelijkertijd muziek luisteren
En als laatst: je profiteert van 1,- korting op je Spotify Premium abonnement

Het lijkt me niet dat je een nieuw contract aangaat als je 1 maand Spotify aanzet.
Reputatie 2
Oh, ik dacht misschien per maand aan- of uitzetten... als je een nieuw contract hebt.
Ik blijf toch wel bij Telfort en heb al Spotify, dus daarop een euro'tje besparen per maand is toch mooi meegenomen.

Dank!
Geen dank, graag gedaan. En helemaal mee eens, iedere € is er 1. 🙂

Reageer