beantwoord

Nieuw abonnement, verbinding werkt niet

• 31 maart 2019
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Hey Telfort
Ik kan niet mobiel bellen en heb wel mobiel abonnement van Telfort en hoelang duurt zoiets groet

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 april 2019, 11:41

Het antwoord over het mobiele abonnement is duidelijk dus, @johnschuurman?
Het FOX Sport zenderpakket is inderdaad nog niet actief bij het vaste abonnement, die kan je gratis krijgen als onderdeel van CombiVoordeel. Om CombiVoordeel actief te kunnen hebben moeten alle abonnementen werken. Het mobiele abonnement wordt eind volgende maand zoals gezegd actief, daardoor zal je de CombiVoordelen ook vanaf dat moment kunnen gebruiken.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @johnschuurman ,
wat voor (fout)-melding krijg je als je mobiel wilt bellen?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @johnschuurman, welkom op het Telfort forum! Ik zie dat het om een nieuw abonnement gaat, waarbij je je nummer meeneemt van je huidige provider. Zo te zien kunnen wij het nummer vanaf 24 mei overnemen, vanaf dat moment zal het actief worden. In de bevestigingsmail die op 9 februari naar je is gestuurd kan je deze datum ook terugvinden. Tot die tijd klopt het dus dat je onze SIM-kaart nog niet kunt gebruiken 🙂
Ik heb een abonnement afgesloten en zou er ook fox sport bij krijgen maar dat heb ik niet gekregen. En hoe lang duurt dat
Reputatie 8
Badge +11
Het antwoord over het mobiele abonnement is duidelijk dus, @johnschuurman?
Het FOX Sport zenderpakket is inderdaad nog niet actief bij het vaste abonnement, die kan je gratis krijgen als onderdeel van CombiVoordeel. Om CombiVoordeel actief te kunnen hebben moeten alle abonnementen werken. Het mobiele abonnement wordt eind volgende maand zoals gezegd actief, daardoor zal je de CombiVoordelen ook vanaf dat moment kunnen gebruiken.

Reageer