beantwoord

Nieuw Abonnement nog steeds niet geactiveerd!!!

  • 22 mei 2012
  • 5 reacties
  • 1393 keer bekeken

na vorige week contact gehad te hebben met jullie klantenservice werd mij verteld dat ik binnen een paar dagen bericht zou krijgen over de status van mijn vragen, maar nog steeds niks gehoord. (ref nummer: 120516000166)

Er werdt mij verteld dat mijn abonnement nog niet actief was en dat dit uitgezocht zou worden!

Vragen waren.

- Geen service indicatie, dus tijdelijke nummer doet het niet, hoe kan dit?

- Status nummer behoud?

- Waarom kan ik niet inloggen op mijn telfort?
icon

Beste antwoord door Daphne 22 mei 2012, 13:24

@Brandaris13,

Over het algemeen ontvangt u met 5 werkdagen een reactie op hetgeen dat u bij onze Klantenservice neerlegt. Naar aanleiding van uw post wordt bekeken wat de status hiervan is. Mijn excuses voor de relatief lange wachttijd, toch doe ik een beroep op uw geduld.

Daphne
Bekijk reactie

5 reacties

Dank je wel!
Badge +2
@Brandaris13,

Het verzoek staat voor u uit ;)

Daphne
@Daphne



De klantenservice heeft mij geprobeerd te bellen, maar ik kon niet opnemen.
Daarna zelf gebeld alleen kon de betreffende dame niet achterhalen wie mij precies gebeld had, dus via deze weg de vraag of jullie mij nogmaals kunnen bellen???
Dank u voor u snelle reactie.

Ik wacht nog even af en alvast bedankt voor de hulp!
Badge +2
@Brandaris13,

Over het algemeen ontvangt u met 5 werkdagen een reactie op hetgeen dat u bij onze Klantenservice neerlegt. Naar aanleiding van uw post wordt bekeken wat de status hiervan is. Mijn excuses voor de relatief lange wachttijd, toch doe ik een beroep op uw geduld.

Daphne

Reageer