NIeuw abonnement, maar mijn abonnement klopt niet

• 4 december 2016
  • 5 reacties
  • 437 keer bekeken

Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb in mei 2016 alvast een abonnementsverlenging gekozen nav een telefoontje van jullie klantenservice. Mijn abo is per half oktober ingegaan. De medewerker aan de telefoon vertelde mij dat er een leuke deal was. 300 belminuten pm + 100 belminuten, dus 400 belminuten. 1000mb + 500 mb internet incl. 4G dus 1500 MB internet per maand en onbeperkt sms. Op mijn contract staat ook 300 belm + 100 en 1000mb + 500. Nu zie ik mijn mijn telfort staan dat mijn abo 300 belminuten pm, 1000mb pm en onbeperkt sms is incl. 4g. Ik zou graag het abo willen hebben wat ik destijds heb afgesloten en besproken met de vrouw aan de telefoon die mij belde. Bestelnr: 1605289572. Dus met 400 belminuten en 1500 MB internet. Ik hoor graag van u.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De gratis extra's die je toegezegd zijn staan nooit vermeld in je mijn Telfort maar je krijgt ze gewoon wel en aangezien ik niet van Telfort ben moet webcare Telfort dit maar even bevestigen
De gratis extra's die je toegezegd zijn staan nooit vermeld in je mijn Telfort maar je krijgt ze gewoon wel en aangezien ik niet van Telfort ben moet webcare Telfort dit maar even bevestigen

Bedankt voor je antwoord. Ik zal nog even afwachten wat iemand van Telfort hierover zegt, maar geeft dan wel een vertekent beeld in je mijn telfort. Je zou verwachten dat dit er wel in verwerkt wordt, zodat je een duidelijk beeld hebt van je verbruik.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Morgana18010, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement. Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan het een en ander voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Morgana, bedankt voor jouw gegevens. Als je inlogt in Mijn Telfort en dan naar Mijn abonnement gaat dan zie je een overzicht van je bundels bij Mijn Bundels. Onder de bundels staan de extra MB's en belminuten aangegeven. Kun je even laten weten als je dat ook ziet?
In ieder geval kan ik je verzekeren dat je ontvangt wat er met jou is besproken.
Hallo Stephen,

In mijn telfort > abonnement zie ik alleen de de bundels staan: 1000MB, 300 min, sms onbeperkt en 4G internetversneller, maar nergens staan de extra MB's en belminuten vermeld en verder geen gegevens onder de bundels. In de app niet en op de website niet. Maar ik begrijp dat ik in ieder geval dus wel ontvang wat is besproken. Indien het nog inzichtelijk gemaakt kan worden, dan graag.

Reageer