beantwoord

Nieuw abonnement gaat 27-12-2018 in, maar krijg verzoek om de nieuwe telfort sim NU al te activeren? Waarom?

• 22 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 182 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Telfort met behoud van mijn nummer van T-mobile.
Het nummer wordt op 27-12-2018 overgezet.

Een nieuwe simkaart van Telfort heb ik reeds ontvangen.
Nu krijg ik een mail met het verzoek de ontvangen simkaart te activeren.

Waarom moet dat nu al?
Loop ik dan niet het risico dat ik dan al moet gaan betalen voor het nieuwe abonnement terwijl die pas over een paar maanden actief hoort te worden?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2018, 11:49

Hoi ralphtelfort, welkom op het Forum en welkom bij Telfort. Je vraagt je u af waarom je nu al jouw simkaart mag activeren. Dit doen wij zodat deze actief is als jouw nummer overgenomen gaat worden. Dan hoef je dat dan niet meer te doen. Dat scheelt weer. Je loopt hierbij geen risico dat je al gaat betalen. Jouw abonnement start pas op de dag dat jouw nummer overkomt. Je kan de simkaart gewoon activeren. Je blijft eerst gewoon de T-mobile simkaart gebruiken tot deze niet meer werkt op de dag van overzetting. Dan kun je jouw Telfort simkaart gebruiken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi ralphtelfort, welkom op het Forum en welkom bij Telfort. Je vraagt je u af waarom je nu al jouw simkaart mag activeren. Dit doen wij zodat deze actief is als jouw nummer overgenomen gaat worden. Dan hoef je dat dan niet meer te doen. Dat scheelt weer. Je loopt hierbij geen risico dat je al gaat betalen. Jouw abonnement start pas op de dag dat jouw nummer overkomt. Je kan de simkaart gewoon activeren. Je blijft eerst gewoon de T-mobile simkaart gebruiken tot deze niet meer werkt op de dag van overzetting. Dan kun je jouw Telfort simkaart gebruiken.

Reageer