beantwoord

Nieuw abonnement afsluiten, constant foutmelding

  • 12 september 2017
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo,

Ik wil graag gebruik maken van het combivoordeel van telfort.
Wij hebben al internet, tv & bellen van telfort, nu probeerde ik vandaag en gisteren een mobiel abonnement af te sluiten, maar ik krijg constant na het invullen van alle gegevens en de kredietchick een wit scherm met de volgende link.
https://www.telfort.nl/mobiel/bestellen/helaas/?followup_type=hardwareonly

Heeft iemand enig idee waar het mis gaat en wat ik anders zou moeten doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 13 september 2017, 10:32

Hoi DMD, welkom op het forum. De link die je geeft verwijst mij naar de normale pagina van Telfort mobiel, zonder de witte pagina. Ik wil dit verder voor je nagaan. Kan je misschien een screenshot van de melding in dit topic plaatsen? Dan kan ik makkelijker met je meekijken naar wat er mis gaat. Alvast bedankt!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi DMD, welkom op het forum. De link die je geeft verwijst mij naar de normale pagina van Telfort mobiel, zonder de witte pagina. Ik wil dit verder voor je nagaan. Kan je misschien een screenshot van de melding in dit topic plaatsen? Dan kan ik makkelijker met je meekijken naar wat er mis gaat. Alvast bedankt!

Reageer