beantwoord

Nieuw Abonnement

• 9 maart 2017
  • 2 reacties
  • 526 keer bekeken

Geachte,

Ik heb vanmiddag om 12.30 een abonnement besteld met een Huawei p9 grijs. om 17.00 uur al geleverd helemaal top. ik ging de klantenservice bellen omdat er geen 06 nummer op het sim pakket zat. kreeg ik via de klantenservice mijn nieuwe 06 nummer te horen. dus mijn moeder sloeg dat nummer op ik was op dat moment nog niet aangesloten kon dat nummer niet bellen.want was nog niet aangesloten wat bleek dat nummer was al in gebruik zij heeft mijn numer ge appt en kreeg antwoord van een vreemde. toen ik om 21.15 was aangesloten en whats app instaleerde met mijn nieuwe nummer kreeg ik de foto en de chats van die vreemde. ik wil of graag nummer behoud of een heel nieuw nummer wil niet voor hoge kosten opdraaien of door vreemde lastig worden gevallen omdat dit nummer al door iemand anders in gebruik is. heb Stephen een pb hierover gestuurd hoor graag iets van iemand hierover mvg Kasper
icon

Beste antwoord door Stephen 10 maart 2017, 18:26

Hallo Kasper, helaas had je een nummer toegewezen gekregen dat reeds eerder werd gebruikt. Ik heb van jou vernomen dat je inmiddels een nieuw nummer hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Word contstant geappt door vreemden ben het beu hoe kan zoiets 1 nummer
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Kasper, helaas had je een nummer toegewezen gekregen dat reeds eerder werd gebruikt. Ik heb van jou vernomen dat je inmiddels een nieuw nummer hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak.