beantwoord

Nieuw abonnement

• 2 november 2016
  • 1 reactie
  • 536 keer bekeken

Hallo, ik ben van kpn prepaid naar telfort sim-only gegaan met als wensdatum 21 december (heb ik niet gekozen). Nieuw simkaartje is al geactiveerd, en morgen word mijn nummer overgezet naar het nieuwe kaartje. Houd het dan in dat ik tot 21 dec alles buiten mijn bundel moet betalen? En is die wensdatum aan te passen?
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 3 november 2016, 11:32

Hoi J.Nelisse,

Wat leuk dat je over bent gestapt naar ons! :)
Het is inderdaad niet erg duidelijk omdat er een willekeurige datum in de brief staat. Als je al de bevestiging hebt ontvangen dat het nummer per vandaag over gezet wordt, past de startdatum zich ook hier aan aan. Heb je de smsjes ontvangen dat het nummer is overgezet maar kun je niet zonder Wi-Fi gebruik maken van je databundel? Dan kun je het beste tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met de klantenservice. De kosten van dit gesprek kunnen vergoed worden, mijn collega kan dan de startdatum voor je aanpassen.

Veel plezier met je nieuwe abonnement! 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Hoi J.Nelisse,

Wat leuk dat je over bent gestapt naar ons! :)
Het is inderdaad niet erg duidelijk omdat er een willekeurige datum in de brief staat. Als je al de bevestiging hebt ontvangen dat het nummer per vandaag over gezet wordt, past de startdatum zich ook hier aan aan. Heb je de smsjes ontvangen dat het nummer is overgezet maar kun je niet zonder Wi-Fi gebruik maken van je databundel? Dan kun je het beste tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met de klantenservice. De kosten van dit gesprek kunnen vergoed worden, mijn collega kan dan de startdatum voor je aanpassen.

Veel plezier met je nieuwe abonnement! 🙂

Reageer