nieuw abonement is ingegaan maar heb te telefoon nog niet eens binnen

  • 2 december 2012
  • 3 reacties
  • 1535 keer bekeken

hallo,...

ik heb op 21 november mijn sim only abonement veranderd in een abbonement met telefoon
kreeg de 23e te horen dat mijn telefoon nog niet voorradig was en dat ze niet verder konden mt het abonement omzetten tot mijn telefoon binnen was
tot op heden heb ik nog steeds niet mijn telefoon mogen ontvangen van telfort
maar nu hebben ze mijn nieuwe abonement wel in laten gaan per 1 december
hoe kan dit??????????

3 reacties

ik heb even gekeken net bij mijn status van bestelling daar is nog niks veranderd
heb het even gekopieerd

Uw bestelling

Bedrag  -
Betaalwijze  -
Ordernummer  1211211506
Orderdatum  21-11-2012
Omschrijving  HTC One X Polar White i.c.m. Basisabonnement 24 maanden
Bundels  + 300 belminuten
+ 100 sms'jes per maand
+ 500MB internet
   - - GSM: 06.....................


Status
Het gewenste toestel of product is op dit moment niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is.

(1 OS)

status per: 21-11-2012
Logboek e-mailberichten
Datum  Inhoud
28-11-2012 00:06  [ORDERNR# 1211211506] - Servicebericht van Telfort over uw bestelling
van: [email]noreply@telfortmail.nl[/email]
aan: [email]lisaamy2@gmail.com[/email]  Bericht lezen
24-11-2012 00:04  [ORDERNR# 1211211506] - Servicebericht van Telfort over uw bestelling
van: [email]noreply@telfortmail.nl[/email]
aan: [email]lisaamy2@gmail.com[/email]  Bericht lezen
21-11-2012 21:48  Uw vernieuwingsaanvraag bij Telfort
van: [email]noreply@telfortmail.nl[/email]
aan: mevrouw A. Zwartbol  Bericht lezen
Telfort

    Werken bij Telfort
    Persberichten
    Nieuwsbrief
    Voorwaarden
    Disclaimer
    Veiligheid
    Privacy

Klantenservice & contact

    Inloggen Mijn Telfort
    Klantenservice
    BelBewust
    Storingen en onderhoud
    Telfort Forum
    Telfort Blog
    Telfort winkels
    Contactgegevens

Zakelijk

    Zelfstandig ondernemer
    Midden- en kleinbedrijf
    Inloggen Telfort zakelijk
    Klantenservice zakelijk
    Bestelinformatie
    Over Telfort zakelijk

Mobiel

    Abonnementen
    Sim only abonnementen
    Toestellease
    Prepaid
    Verlengen
    Tarieven
    Nummerbehoud
    Status bestelling

Internet, TV & bellen

    Alles-in-1 Basispakket
    Internet & Interactieve TV
    Internet & bellen
    Internet
    Overstappen
    Wijzigen en verhuizen
    Status bestelling
Badge +2
@lisaamy2,

Balen dat het nieuwe toestel nog niet geleverd kan worden. Omdat het een verlenging betreft, gaat deze inderdaad aansluitend op het voorgaande contract van start. Hierbij doe ik toch een beroep op jouw geduld en bied ik mijn oprechte excuses aan voor het ongemak.

Daphne
@lisaamy2,

Balen dat het nieuwe toestel nog niet geleverd kan worden. Omdat het een verlenging betreft, gaat deze inderdaad aansluitend op het voorgaande contract van start. Hierbij doe ik toch een beroep op jouw geduld en bied ik mijn oprechte excuses aan voor het ongemak.

Daphne


aansluitend is het niet
zonder ook maar een bericht gehad te hebben is het nieuwe abo ingegaan per 1 dec terwijl ik de telefoon nog niet ontvangen heb
mijn vorige abo duurde nog tot juli 2013

Reageer