Nieuw abonement activeren

  • 28 november 2012
  • 3 reacties
  • 1766 keer bekeken

Hallo,

ik heb een uurtje terug 19:00 mn nieuwe abonement onvangen(sim only)

heb dus mn sim geplaats. maar mn mobiel geeft aan dat ik alleen noodoproepen kan krijgen..

ik kan ook niet inloggen op mijn telfort, omdat mn oude en mn nieuwe nummer niet bekend is.

wat moet ik doen?

Daan Veldman

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Davenci,

Welkom op het forum! Je ontvangt deze melding omdat de simkaart nog niet geactiveerd is. Je kunt inloggen via Mijn Telfort met je 06-nummer (zonder streepje). als deze niet herkend wordt kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Mocht dit niet werken dan kun je contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen de simkaart dan direct voor jou activeren.

Denise
als ik het wachtwoord wil opvragen met mijn nieuwe nummer (ook met mijn oude nummer) dan staat er
De gebruikersnaam die u heeft opgegeven is onbekend. Probeer het opnieuw.

Als ik de klantenservice bel dan herkent de klantenservice mijn nieuwe en mijn oude nummer niet dus ik kom daar niet veel mee verder

wat kan ik nu doen?
Reputatie 3
Badge +1
@Davenci,

Graag zoek ik dit verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer