Nieuw abo mobiele data werkt al 10 dagen niet !

  • 8 mei 2012
  • 2 reacties
  • 1584 keer bekeken

Wellicht kan iemand hier mij helpen. Ik had prepaid bij Telfort, eind vorige maand een abo voor 500 Mb internet afgesloten.

Helaas werkt dat niet op mijn iPhone 3GS. Instellingen aangepast zoals op de site omschreven. Vele malen klantenservice gebeld, dus vele euro's armer.

Telfort winkels in Veenendaal en Emmen bezocht, via internet de klantenservice bericht, maar na iedere vraag moet je weer 5 dagen op antwoord wachten.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Of toch maar abo afzeggen vanwege wanprestatie ?

2 reacties

Badge
Welkom op het forum Jan@1234! Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Erg vervelend dat u geen mobiel internet heeft, mijn excuses voor het ongemak. Is het probleem inmiddels opgelost? Stuur anders in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 naar mij uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres zodat ik het voor u kan nakijken.

Laïla
Beste Laila,

Inderdaad wel een heel erg late reactie. Inmiddels maar een abo bij de concurent genomen.

Reageer