beantwoord

Nieuw abbonement niet aangesloten

• 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben onlangs overgestapt van Vodafone naar Telfort, nu is mijn Vodafone abonnement opgezegd en kan ik niet meer bellen maar heb nog steeds geen Telfort simkaart ontvangen. Wel al de nieuwe telefoon in gebruik die bij het nieuwe abonnement van Telfort hoort.
Ik kan nu ook de klanten service niet bellen dus zou graag via deze weg de klantenservice willen spreken.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 januari 2019, 17:25

hoi labellojo, welkom bij ons. 🙂 Alleen het begin loopt nog niet helemaal soepel lees ik, je hebt nog geen simkaart ontvangen? Je hebt toen je het toestel ontving geen simkaart daarbij ontvangen?

Heb je al een vervangende simkaart aangevraagd? Anders wil ik ook wel graag eens meekijken wat er aan de hand is. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Graag ontvang ik een reactie als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
hoi labellojo, welkom bij ons. 🙂 Alleen het begin loopt nog niet helemaal soepel lees ik, je hebt nog geen simkaart ontvangen? Je hebt toen je het toestel ontving geen simkaart daarbij ontvangen?

Heb je al een vervangende simkaart aangevraagd? Anders wil ik ook wel graag eens meekijken wat er aan de hand is. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van de naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Graag ontvang ik een reactie als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.

Reageer