Niets meer gehoord / gezien na verlenging

  • 22 februari 2018
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedendag, ik zou pe 18-02-2018 een aangepast abonnement krijgen. Tot nu toe niets gezien. Geen nieuwe sim., of werkend mobiele data. Waarom niet ? Mvrgr.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi helle040, welkom op het forum:$. Ik zie inderdaad dat je abonnement op 18 februari is verlengd. Heb je hiervan per e-mail een bevestiging gezien? Ik zie dat je verlenging nog in behandeling is. Je verlenging zou gisteren ingaan, omdat je oude abonnement gisteren was afgelopen. Mocht je verlenging morgen nog steeds niet zijn geactiveerd, dan ga ik er achteraan. We hebben morgen contact!
Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen, ik heb goed nieuws. Je verlenging is vandaag ingegaan. Dat betekent dat je nieuwe bel- en databundel vanaf vandaag werken. Je kunt dezelfde simkaart gebruiken. Op 18 februari is de bevestiging naar je gemaild. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Reageer