beantwoord

Niet tevreden met leentoestel

• 1 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 1486 keer bekeken

Omdat het contactformulier op de site niet werkt en telefonisch ik naar Smartcare wordt doorverwezen (die er niks aan kunnen doen blijkbaar), dan maar via deze weg:

Goedemiddag,

Vandaag heb ik mijn telefoon ingeleverd om gebruik te maken van de afgesloten Aanvullende Toestelservice aangezien mijn scherm kapot is. Ik heb eerder gebruik moeten maken van de Toestelservice (toen ivm garantie) en was toen absoluut niet te spreken over het leentoestel: een Samsung S55701. Dit toestel kostte ooit nieuw rond de 150 euro en wordt nu als vervanging van mijn HTC One X (nieuw 400 a 500 euro) aangeboden. Belangrijker nog is het feit dat het geenszins aan de eisen voldoet die ik stel als serieuze telefoongebruiker met een fulltime studie, werk en een bedrijf ernaast. Bij het afsluiten van mijn abonnement met deze service bij jullie bedrijf werd mij een gelijkwaardig toestel beloofd als vervanger. Ik heb dit ook aangekaart toen ik gister de reparatie aanvroeg. Dat ik vandaag weer die waardeloze Samsung afgeleverd krijg irriteert mij dan ook mateloos en spreekt niet echt van klantvriendelijkheid, zeker niet aangezien ik er expliciet om heb moeten vragen. Kunnen jullie hier iets aan doen?

Met vriendelijke groet,

Ruben

PS Ik kan nergens een specifiek bedrag vinden van mijn eigen risico, ook niet in de Voorwaarden. Waar kan ik dat vinden?
icon

Beste antwoord door Denise 2 oktober 2013, 13:23

Welkom op het forum rubenlentz!

Het is duidelijk dat je hier niet tevreden over bent. Wat voor toestel je ontvangt hangt af van de manier waarop je verzekerd bent. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en hoe ik je hierbij van dienst kan zijn. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum rubenlentz!

Het is duidelijk dat je hier niet tevreden over bent. Wat voor toestel je ontvangt hangt af van de manier waarop je verzekerd bent. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en hoe ik je hierbij van dienst kan zijn. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@rubenlentz,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij de afdeling die dit verder uitzoekt. Er wordt binnen twee werkdagen contact met jou gelegd.

Denise

Reageer