Niet op de hoogte van bundelwijziging

• 26 februari 2013
  • 3 reacties
  • 1673 keer bekeken

Volgens Telfort zou ik mijn abonnement verhoogt hebben van 300 minuten naar 400 minuten. Volledig onjuist! Ik verbruik namelijk mijn 300 minuten niet eens. Tevens heb ik ook nog de onderling bellen bundel naar Telfort nummers. De dames/heren van Telfort zien dit anders, het abonnement is verhoogt, dus heb ik dit gedaan (zonder enige reden).
Wanneer ik aangeef dat ik mijn e-mailadres wél heb gewijzigd maar niet mijn abonnement, gaat men hier volledig aan voorbij. Ik kan mijn abonnement over 1 maand opnieuw wijzigen. Ik ben het hier niet mee eens! Heb direct na ontvangst van de bevestigingsbrief contact opgenomen met Telfort maar hoe ik dit ook uitleg, het helpt niet. Ik heb dit gedaan, punt uit! Correctie is niet mogelijk omdat ik of iemand die toegang heeft tot mijn inloggegevens dit gedaan heeft.

Wie weet het adres van de Raad van Bestuur van Telfort om mijn klacht naar toe te sturen?

Mvg. Pietje Bella

3 reacties

Badge +2
Als jij, of iemand die toegang heeft tot jouw inloggegevens van Mijn Telfort/toegangsgegevens heeft, al is het maar per ongeluk, de bundel verhoogd heeft van 300 minuten naar 400 minuten, ben je daar zelf verantwoordelijk voor, en heeft het neerleggen van een klacht dus ook geen enkel nut (behalve dat je de toch al drukke klantenservice tijd laat besteden aan een klacht die ongegrond is). Als het antwoord van de klantenservice is dat je dit zelf hebt gedaan, is dat omdat in het systeem te zien is dat dat door jezelf gedaan is.

Mocht je twijfelen over of iemand anders toegang heeft tot je Mijn Telfort, dan kan je uiteraard je wachtwoord aanpassen. Kies dan uiteraard wel voor een 'veilig' wachtwoord (een wachtwoord dat niet makkelijk te raden is, dus bijv. met letters, cijfers en speciale tekens [bijv !%#$^] etc).
Als jij, of iemand die toegang heeft tot jouw inloggegevens van Mijn Telfort/toegangsgegevens heeft, al is het maar per ongeluk, de bundel verhoogd heeft van 300 minuten naar 400 minuten, ben je daar zelf verantwoordelijk voor, en heeft het neerleggen van een klacht dus ook geen enkel nut (behalve dat je de toch al drukke klantenservice tijd laat besteden aan een klacht die ongegrond is). Als het antwoord van de klantenservice is dat je dit zelf hebt gedaan, is dat omdat in het systeem te zien is dat dat door jezelf gedaan is. Mocht je twijfelen over of iemand anders toegang heeft tot je Mijn Telfort, dan kan je uiteraard je wachtwoord aanpassen. Kies dan uiteraard wel voor een 'veilig' wachtwoord (een wachtwoord dat niet makkelijk te raden is, dus bijv. met letters, cijfers en speciale tekens [bijv !%#$^] etc).

Ik ben alleen wonend en dus de enige die toegang heeft tot mijn account Matthijs1986. Zoals ik al aangaf heb ik alleen mijn e-mailadres gewijzigd.
Reputatie 3
Badge +1
@Pietjebella,

Vervelend dat je niet op de hoogte bent van de bundelwijziging.
Ik kijk graag voor je na op welke manier de bundelwijziging is aangevraagd. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer