Niet juist voorgelicht door telfort

• 29 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Badge
Onlangs heb ik mijn abbo verlengd bij telfort.
Er is dan medegedeeld dat ik altijd mijn abbo maandelijks kan bijstellen naar boven maar niet lager.

Naar boven bijstellen kan zeker maar helaas niet tegen dezelfde tarieven die bij de verleniging zichtbaar/kenbaar waren gemaakt.
Er is wel indruk gewekt dat dit wel het geval was.
Nu worden veel hogere tarieven gevraagd bij verhoging.Ik ben ook van mening dat telfort hier helder over moest zijn.

Hoe gaat telfort deze issu oplossen?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sylwester, allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor het verlengen van je abonnement. Kun je mij aangeven welke tarieven aan jou zichtbaar en kenbaar waren gemaakt? Graag ook je klantnummer invullen bij jouw profiel zodat ik je verder van dienst kan zijn. Bij voorbaat dank!
Badge
Hoi Stephen,

Ik heb mijn profiel aangevuld met de info.
Tarieven die zichtbaar waren bij de verlenging van het abo.
Zie screenshot

Andere screenshot laat zien uit welke smaken ik nu kan kiezen.

mvg
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de screenshots. De tarieven die je ziet op de linkerafbeelding zijn de tarieven die gelden als verlengvoordeel. Deze tarieven gelden alleen wanneer je je abonnement verlengt. De tarieven op de rechter afbeelding zijn de reguliere tarieven die gelden voor het wijzigen van de bundels. Ik betreur het dat de indruk bij jou is gewekt dat de verlengtarieven ook gelden bij het wijzigen van de bundels omdat dit niet het geval is. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer