beantwoord

Niet bellen en geen mobiel internet

• 2 januari 2019
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Sinds gisteren ben ik nieuw bij Telfort met een Sim-only abonnement, maar ik kan nog geen gebruik maken van mobiel internet en ook bellen en sms'en gaat niet. Ik heb de SIM-kaart al geactiveerd en ook al geprobeerd mijn telefoon helemaal aan- en uit te zetten. Normaal zou ik de klantenservice bellen maar dat gaat nu natuurlijk niet ;)
Ik wilde ook een Mijn Telfort account aanmaken maar daarvoor heb ik een sms-code nodig en dat kan ik nu ook niet binnenkrijgen.
Is er misschien iets dat ik vergeten ben? Ik hoop op snel antwoord 🙂
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 januari 2019, 15:30

Hoi RomyPlomp, welkom Je geeft aan nog geen gebruik te kunnen maken van jouw mobiele nummer. Dat is balen. Ik heb dan ook meteen even gekeken hoe het ervoor staat. Ik zie dat jouw nummer pas 9 januari overgenomen wordt van jouw huidige provider. Dus dan pas kan je gebruik maken van het nummer en Mijn Telfort. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van de simkaart van jouw huidige/vorige provider.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi RomyPlomp, welkom Je geeft aan nog geen gebruik te kunnen maken van jouw mobiele nummer. Dat is balen. Ik heb dan ook meteen even gekeken hoe het ervoor staat. Ik zie dat jouw nummer pas 9 januari overgenomen wordt van jouw huidige provider. Dus dan pas kan je gebruik maken van het nummer en Mijn Telfort. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van de simkaart van jouw huidige/vorige provider.

Reageer