"Niet aangemeld bij netwerk"

• 16 september 2017
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Sinds gister was ik al niet te bereiken echter werd mij dat pas na 17.00 uur duidelijk. Ik word nl veel gebeld maar bel zelf niet zo veel. Ook deed mijn internet raar maar ja, vaak WIFI dus och... Maar toen bleek ik dus niet bereikbaar te zijn.

Zaterdag om 10:00 uur kon ik gelukkig bellen met Telfort.... Wat blijkt... iemand heeft geprobeerd de gegevens te wijzigen. En tja... dan bellen ze je niet even NEE ze gooien een blokkade op je netwerk waardoor dus bovenstaand probleem ontstaat... Echter is dit alleen weer ongedaan te maken door een afdeling die maandag pas weer werkt... Heel fijn dus Telfort dat ik vrijdag, zaterdag en zondag niet bereikbaar ben, niet kan bellen en geen internet heb.... Ik vind dit echt niet kunnen!!
😠

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo WDeckers, welkom op het forum! Ik betreur het dat je nu even niet bereikbaar bent. Aangezien dit om een fraudegeval kan alleen de afdeling Fraude jou verder van dienst zijn en die zijn er inderdaad maandag weer. Laat je maandag weer even weten als het is opgelost? Bij voorbaat dank!

Reageer