vraag

Netwerk ligt er iedere keer uit

• 27 juni 2014
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb sinds een maandje ongeveer een Samsung Galaxy S4. Helaas sinds ik 'm heb, heb ik er niet naar wens gebruik van kunnen maken. Mijn netwerk ligt er namelijk 10 tot 20 keer op een dag er uit. Ik kan dan niet bellen, smsen of internetten. Zelf ben ik dan ook niet bereikbaar. Wat heel vervelend is. Als ik de telefoon uit zet en weer aanzet heb ik even bereik en dan niet eens na een minuut is het bereik helemaal weg. Verder is de Samsung die aan mij geleverd is slecht. Vanaf dag 1 is dit het geval. Ik heb er meerdere malen contact over gehad met Telfort. Deze Samsung start uitzichzelf aan en uit en loopt ook nog eens vaak vast.
Mijn netwerk ligt op het moment weer uit, dus zou er aub iemand hier kunnen zijn die me verder kan helpen, want dit kan zo echt niet meer. Heb werkelijk spijt dat ik nogmaals een abonnement heb afgesloten bij Telfort. Sorry, maar ben zeer ontevreden.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ik snap dat het vervelend is maar je bent nu in 2 topics bezig. Dit is niet de bedoeling en geeft alleen maar verwarring.
Reputatie 3
@Girlly,

Ik sluit dit topic zodat we verder kunnen gaan in de ander. :)

Yanick